به کمک برخی خوراکی‌ها می‌توان وزن خود را کاهش داد و به چربی سوزی شکمی کمک کرد.

به گزارش پایان تیتر، برای سوزاندن چربی شکمی باید  حجم غذای مصرفی را کم و وعده ها را افزایش دهید و حداقل چهار وعده در روز غذا بخورید و دو یا سه عدد سیب در رژیم غذایی روزانه شما گنجانده شده باشد، برای مثال در وعده صبحانه سیب و در وعده دیگر  آب سیب بنوشید.

شکم یکی از اصلی ترین مناطق تجمع چربی بدن است و با افزایش چربی دور شکمی سایز دور کمر افزایش پیدا می‌کند و به افرادی که از چاقی شکمی رنج می برند توصیه می‌کنیم از غذاهای زیر در رژیم روزانه خود استفاده کنند و با کمی تلاش می توان چربی شکمی را به سرعت آب کرد.

برخی از عادات ناسالم مانند سبک زندگی نادرست، استراحت یا رژیم غذایی بد می تواند باعث ایجاد چربی شکمی شود البته همانطور که همه ما می دانیم، نباید در کاهش وزن انتظار معجزه داشت و برای رسیدن به شکمی صاف، باید بسیار تلاش کنید و برخی موادغذایی را در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید.

توصیه هایی برای کاهش وزن و چربی شکمی

علاوه بر آب میوه های طبیعی سعی کنید دو لیتر آب در روز بنوشید.

غذاهای فرآوری شده و شیرینی‌ها را از رژیم غذایی خود حذف کنید.

نمک را از رژیم غذایی خود حذف یا کم کنید، زیرا نمک یکی از عوامل اصلی تجمع مایعات در بدن است.

هر روز به طور منظم نیم تا یک ساعت در روز تمرینی چون پیاده روی انجام دهید.

چهار بار در روز صبحانه (بسیار مهم)، ناهار، میان وعده های کوچک و شام باید غذا بخورید.

 

غذاهایی که چربی شکم را می‌سوزاند

سیب

سیب، می تواند در سوزاندن چربی شکم موثر باشد و حاوی ویتامین C، فلاونوئیدها و بتا کاروتن است اما به یاد داشته باشید که شما باید دو یا سه بار در روز این میوه را بخورید تا واقعا وزن خود را کم کنید.

توصیه می کنیم که آب سیب خانگی در وعده صبحانه بخورید، آب سیب با لبو یا چغندر یک فرمول مناسب برای گنجاندن در وعده غذایی شام است.

پایان تیتر: سیب

موز

موز بین ۷۵ تا ۱۳۰ کالری دارد و غنی از پتاسیم، کلسیم، منیزیم و چندین ویتامین است و همچنین مانند یک نوشیدنی ایزوتونیک در فرم غذا عمل می کند که می تواند یک منبع غذایی مفید در هر روز باشد.

اضافه کردن میوه هایی مثل موز به رژیم غذایی روزانه شما نه تنها به کاهش وزن کمک می کند بلکه سلامت کلی شما را بهبود می‌بخشد و  فراموش نکنید که موز یک میان وعده صبحگاهی یا عصرگاهی است چرا که احساس سیری کامل ایجاد می‌کند و می‌تواند ویتامین های مورد نیاز بدن شما را تامین کند.

پایان تیتر: پوست موز

کرفس

کرفس نیز نباید از رژیم غذایی شما حذف شود، این گیاه به شما کمک می کند به طور طبیعی وزن خود را از دست بدهید، کرفس دارای ویتامین C و کلسیم بوده که در کاهش وزن بسیار موثر است.

پایان تیتر: کرفس

آووکادو

برخلاف باورها این درست نیست که گفته می‌شود آووکادو یکی از موادغذایی است که وزن را افزایش می دهد بلکه آووکادو حاوی اسید اولئیک است، ماده غذایی که به کاهش احساس گرسنگی کمک می کند، همچنین آووکادو حاوی فیبر است که به تخت شدن شکم کمک می کند.

آووکادو به کاهش چربی ها کمک می کند و احساس سیری به وجود می آورد و می توانید روزانه یک عدد آووکادو در روز بخورید یا از آن در سالاد استفاده کنید.

پایان تیتر: آواکادو

گیلاس

گیلاس در بهبود عملکرد سیستم گوارش و قلب تاثیرگذار است و به کاهش کلسترول و اسید اوریک کمک می‌کند همچنین در تنظیم متابولیسم بدن موثر است و احساس گرسنگی را کاهش می دهد و سرشار از آنتی اکسیدان است.

توصیه می کنیم تا گیلاس را تازه مصرف کنید چرا که این میوه به صورت کمپوت ارزش غذایی خود را از دست می دهد.

پایان تیتر: گیلاس

انتهای پیام/