۱۸۴ نماینده مجلس طی بیاینه‌ای از حرکت انقلابی سپاه پاسدران در برخورد با کشتی‌های صیادی خارجی حمایت و تشکر کردند.

به گزارش پایان تیتر، ۱۸۴ نماینده مجلس شورای اسلامی طی بیاینه‌ای از حرکت انقلابی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در برخورد با کشتی‌های صیادی خارجی حمایت و تشکر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

امروز سپاه پاسداران در همه عرصه‌های دفاعی، علمی و فرهنگی، اجتماعی و حتی کمک به معیشت مردم و ایجاد اشتغال پیشتاز بوده و بسی جای خرسندی است که این مجموعه همواره و در بسیاری از زمینه‌ها برگ زرینی را به مجموعه افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده است.

اخیرا صیادان مناطق جنوب کشور دغدغه‌هایی داشتند که کشتی‌های خارجی با حمایت سازمان شیلات و با سیستم‌ها و تجهیزات پیشرفته انواع آبزیان را صید می‌کردند و این اقدام ضمن آسیب جدی به محیط زیست، باعث افزایش قیمت ماهی و ضربه زدن به اشتغال شده است.

این اقدام به جا و شایسته سپاه پاسداران به عنوان اقدامی جهادی و انقلابی از سوی فرزندان ملت در نیروی دریایی سپاه مقتدر انقلاب با رقه امید و باور را در مردم به ویژه صیادان منطقه ایجاد کرد و اطمینان آنان به نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه را نمایان کرد.

امید است دستگاه قضایی نیز اشد مجازات را برای کسانی که با استفاده از رانت‌ها قصد اخلال و نارضایتی در مردم را داشته و دارند اعمال کند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از ملت سرافراز ایران اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های تحت امر ایشان به ویژه نیروی دریایی از خداوند متعال برای آنان موفقیت روز افزون و توفیق خدمت صادقانه به مردم عزیز تحت فرماندهی مدبرانه فرمانده کل قوا را مسئلت داریم.

انتهای پیام/