​ افشای راز ثروت دلاری مرد هزار چهره در تهران / ​این مرد همیشه مسلح بود + عکس

مرد شیاد در نقش مقامی با نفوذ در دستگاه قضا اقدام به سرقت مسلحانه ۵۰۰ هزار دلاری در تهران کرد.

به گزارش پایان تیتر، اواخر اسفندماه سال گذشته مردی با حضور در اداره یکم پلیس آگاهی تهران از سرقت مسلحانه ۵۰۰ هزار دلار پول توسط مردی فریبکار خبر داد.

بدین ترتیب تحقیقات از مرد جوان آغاز و مشخص شد پسر این مرد چندی قبل به خاطر یک پرونده اقتصادی به زندان رفته است و مرد شیاد پس از بازداشت پسر جوان با در اختیار داشتن اطلاعاتی با پدر این زندانی تماس گرفته و خودش را با نام دهقانی و یکی از نماینده‌های تام‌الاختیار دستگاه قضایی معرفی کرده است.

مرد شیاد پس از اعتمادسازی ادعا کرده با قاضی پسر زندانی ارتباط نزدیکی دارد و می‌تواند با دریافت ۵۰۰ هزار دلار پول شرایط آزادی پسر در بند را فراهم کند.

تیم پلیس در ادامه پی بردند مرد نگران پس از تهیه پول درخواستی روز ۱۸ اسفندماه با مرد شیاد تماس گرفته است و با اعلام تهیه پول درخواستی قرار ملاقاتی برای آن شب می‌گذارد که در گام بعدی شامگاه ۱۸ اسفند مرد کلاهبردار در محل قرار حاضر شده و پس از مشاهده پول و اطمینان پیدا کردن، ادعا می‌کند باید به دیدن قاضی پرونده در منطقه فرمانیه بروند اما وقتی طعمه مرد شیاد سوار بر خودرو شده و به فرمانیه رسیدند، مرد شیاد با تهدید اسلحه پدر جوان زندانی را از خودرو دور کرده و پا به فرار گذاشته است.

کارآگاهان با توجه به شگرد متهم اطمینان پیدا کردند که وی از تبهکاران سابقه‌دار است و در همین راستا آلبوم مجرمان سابقه‌دار پیش‌روی طعمه پرونده قرار می‌گیرد و خیلی زود اسماعیل ۳۸ ساله که از مجرمان سابقه‌دار است شناسایی و مشخص می‌شود این مرد بارها با جعل عناوین دولتی راهی زندان شده است.

تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز ۱۹ فروردین امسال مخفیگاه متهم در پونک ردزنی و مرد مسلح در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و ابتدا سعی داشت خود را بی‌گناه معرفی کند اما وقتی پیش‌روی طعمه‌اش قرار گرفت لب به اعتراف گشود و ادعا کرد پول‌ها را به افراد دیگری پرداخت کرده است.

تیم پلیسی در ادامه، خانه یکی از بستگان مرد شیاد را شناسایی کرد و روز ۲۰ فروردین‌ماه در بازرسی از این خانه مبلغ ۵۰۰ هزار دلار و کلت کمری کشف شد و با توجه به کارت‌های شناسایی جعلی با نام‌های محمدی، ناصری دهقانی و… مشخص شد وی خود را به‌عنوان بازرس ویژه و نماینده تام‌الاختیار دستگاه قضایی معرفی کرده است.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: با اعترافات به دست آمده از متهم و اقدامات پلیسی به عمل آمده توسط کارآگاهان، تعداد دیگری از افراد هم بودند که متهم به همین شیوه و شگرد موفق به شناسایی آنها شده و قصد داشته است تا پس از مراجعت به تهران و در ملاقات با ایشان، در چند روز آینده اقدام به اخاذی از آنها کند.

انتهای پیام/