گلپایگانی از نارضایتی ۹۹ درصدی مردم از دفاتر فروش و خدمات پس از فروش خودروها خبر داد.

به گزارش  پایان نیوز ، اشکان گلپایگانی مدیر عامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت : کمتر از یک دهم درصد از مجموع نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش از نظر عملکردی و تامین رضایت مشتریان در رتبه یک قرار دارند.

گلپایگانی افزود : براساس ارزیابی ها از مجموع ۲۴۴۰ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ۳۹ شرکت خودروساز در سراسر کشور تنها ۲۰ نمایندگی در سطح رتبه یک قرار دارند.

وی گفت: باتوجه به برنامه های وزارت صنعت ، معدن و تجارت و همچنین هدف گذاری ها برای سال آینده ، بیش از ۳۵ درصد از نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش شرکت های خودروساز باید در سطح رتبه یک قرار گیرد.

گلپایگانی همچنین اظهار کرد: وزارت صنعت ، معدن و تجارت مطابق با فضای جدید کسب و کار در کشور و نیز گسترش تعاملات ایجاد شده با شرکتهای بین المللی ، سال گذشته دستورالعمل و ضوابط مربوط به خدمات فروش و پس از فروش را بسیار سختگیرانه و مطابق با استانداردهای روز دنیا بازنگری کرد.

انتهای پیام/