فاضل گفت: بر اساس توافق سه‌جانبه‌ بین شورای عالی بیمه، وزارت کار و سازمان نظام پزشکی ترجمه کتاب تعرفه‌های کالیفرنیا به سازمان نظام پزشکی محول شد.

به گزارش  پایان نیوز؛ ایرج فاضل رئیس کل سازمان نظام پزشکی در اولین نشست مشترک با معاونین این سازمان اظهار کرد: بر اساس توافق سه‌جانبه‌ بین شورای عالی بیمه ، وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی وسازمان نظام پزشکی ترجمه کتاب تعرفه های کالیفرنیا و ملحقات بعدی آن برای اولین بار به سازمان نظام پزشکی محول شد.

 

فاضل گفت: ترجمه اصل کتاب مذکور در اولویت کاری سازمان نظام پزشکی است و به‌هیچ‌عنوان کوچک‌ترین تغییر و اعمال‌نظری در آن اتفاق نخواهد افتاد.

 

وی افزود: امیدواریم با موافقت وزارت بهداشت این توافق ۴ جانبه شده و به‌سرعت و با دقت عملیاتی شود.

 

به گفته وی دبیرخانه شورای عالی بیمه خدمات درمانی کشور موافقت کرده تا کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت برمبنای cpt و RVU2016 را به سازمان نظام پزشکی محول کند.

 

رئیس کل سازمان نظام پزشکی تصریح کرد : در ترجمه‌های قبلی این کتاب یکسری از کدها با مشورت انجمن‌های علمی تغییراتی کرده بود که همین اعمال‌نظرها عامل اصلی اختلاف بر سر تعرفه‌ها شده است.

 

فاضل گفت: راه‌ حل بسیاری از مشکلات ما در حال حاضر همین بحث تعرفه است که با ترجمه دقیق کتاب ۲۰۱۷ حل می‌شود و من تمام آبرو و حیثیت خود را گذاشته‌ام تا این کتاب کامل و دقیق و جزء به‌جزء بدون کوچک‌ترین اعمال‌نظری و به‌سرعت ترجمه و عملیاتی شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این کتاب ماحصل سال‌ها تجربه و کارصدها نفرمتخصص از سراسر جهان است که در تمام دنیا مرجع معتبر تعیین تعرفه‌هاست و ما نبایدبا شعار بومی‌سازی آن را تغییر دهیم.

 

انتهای پیام/