جعلی بودن و کذب بودن خبر فوق کاملا مشخص گردید و توسط نماینده مجلس دهم کاملا تکذیب گردید و پروانه سلحشوری در همان موقع خبر را از اساس کذب اعلام نموده بودند که متاسفانه موجب شد بدلیل حجم گسترده خبر در خروجی خبرگزاری ها، انتشار تکذیب و یا جعلی و کذب بودن خبر در لابلای این حجم گسترده خبری از دست برود.

خانم سلحشوری با به اشتراک گذاشتن توییت دو عضو اصولگرای مجلس که شایعه درباره‌ی برادرزاده‌ی او را دامن زده بودند، در توییتر نوشت:

«فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا و لهم عذاب الیم بما کانوا یکذبون (بقره-۱۰) دو برادرزاده ۴ و ۲۰ ساله دارم که اکنون در کنار خانواده خود در اهواز هستند. برادرم که فرزندش ۲۰ساله است، در نوجوانی به جبهه رفت و جانباز است. #از_خدا_بترسید و آخرت خود را فدای دنیای دیگران نکنید».

در تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ خبر دروغی در برخی رسانه ها مبنی بر کشف یک باند ماساژ مختلط جنسی و دستگیری برادرزاده خانم پروانه سلحشوری به عنوان رئیس این باند منتشر شد.

باتوجه به بازنشر اتوماتیک خبر توسط ربات بازنشر اخبار پر مخاطب بر روی سایت اینترنتی پایگاه خبری تحلیلی پایان تیتر، این خبر کذب به دلیل پربازدید بودن آن بازنشر گردید.

از آنجا که رویکرد  پایگاه خبری تحلیلی پایان تیتر همواره تأکید بر اخلاق حرفه ای رسانه ای و حفظ حرمت افراد و همچنین خودداری از انتشار اخبار کذب بوده است، حالا که متوجه بازنشر خودکار این خبر در سایت توسط یک ربات شدیم، وظیفه خود می دانیم که ضمن تأکید بر دروغ بودن تمام اتهامات و ادعاهای مندرج در آن خبر، به دلیل بازنشر سهوی این خبر دروغ، از مخاطبان گرامی عذرخواهی کنیم.

انتهای پیام/

اعتراض شدید لاریجانی به انتشار خبرهای جعلی در خصوص نمایندگان مجلس + فیلم