کلینیک مجازی و آنلاین صوتی تصویری بیماری کرونا در مجتمع بیمارستانی امام خمینی ( ره) راه اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایان تیتر، با تلاش دفتر فناوری اطلاعات و معاونت درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) و مجتمع و مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی تهران، کلینیک مجازی و آنلاین صوتی تصویری جهت ویزیت و فالوآپ بیماران مشکوک یا مبتلا به کرونا راه‌اندازی گردید و در خدمت هم‌میهنان عزیز قرار گرفت.

پایان تیتر: ویروس کرونا

این کلینیک مجازی و آنلاین شامل گروه پزشکان سامانه مشاوره آنلاین بیمارستان امام خمینی (ره) که یک سازمان مستقل بوده و توسط پزشکان دارای کد نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران خدمات پزشکی و مشاوره ای از راه دور را ارائه می دهد .

با اینکه سامانه مشاوره آنلاین بیمارستان امام خمینی (ره)، با تجمیع و مدیریت ایده های تعدادی از پزشکان متخصص، با تجربه و متعهد این مرز و بوم شکل گرفته است اما متعلق به هیچ پزشک و یا گروه پزشکی خاصی نیست بلکه متعلق به کل جامعه سلامت می باشد و تلاش می کند تا با ایجاد بستری آنلاین تسهیل کننده ارتباط بین بیمار و پزشک بوده و تا جای امکان زمان از دست رفته کاربران مخصوصا پزشکان را به حداقل برساند.

روش ثبت نام در این سامانه بسیار آسان طراحی شده است و پس از دکمه ثبت نام می توانید شماره تلفن خودرا وارد کرده و کد امنیتی برای کاربر بصورت پیامک ارسال می گردد.

پایان تیتر: سامانه آنلاین کرونا

پس از پرکردن فرم مشخصات فردی و تایید شرایط حضور در درمانگاه وارد سامانه اصلی خواهید شد و می توانید به راحتی با پزشکان آنلاین در ارتباط باشید.

مراجعه کنندگان به این سامانه جهت دریافت مشاوره از طریق پزشکان مربوطه با تکمیل فرم سابقه پزشکی به روند مشاوره سرعت و دقت تشخیصی بهتری را دریافت نمایند.

این سامانه جهت خدمت رسانی به هموطنان بصورت رایگان بوده و از طریق آدرس eclinic.ikht.ir قابل دسترسی است.

انتهای پیام/