نایب رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است وقتی با طبیعت خشن برخورد می‌کنیم، طبیعت هم خشونت را برای ما به ارمغان می‌آورد چناچه امروز بحران کم‌آبی باعث امنیتی شدن مسأله شده است.

به گزارش پایان نیوز، مسعود پزشکیان با ابراز تأسف از عدم مطالعه دقیق بر وضعیت آب کشور و نحوه مصرف آن، گفت: اگر بدون آگاهی از منابع آبی استفاده کرده، چاه بزنیم، کاشت و برداشت کنیم، در آینده وضعیت بدتری خواهیم داشت.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: وقتی آب منابع را خالی می کنیم و از آسمان نیز کمتر می بارد باید انتظار بحرانی را داشته باشیم که امنیتی هم بشود لذا باید آگاهانه با آن برخورد کنیم و نقشه راه داشته باشیم که متأسفانه تا کنون نداشته ایم.

وی افزود: تا کنون نیز هم دولت و هم مجلس مقصر بوده و به بحران آب دامن زده اند؛ هربار گفته اند به وضعیت چاه های غیرقانونی رسیدگی می کنند اما باز هم جلوی آن گرفته نمی شود و منبع سفره های زیرزمینی تمام می شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی با طبیعت خشن برخورد می‌کنیم، طبیعت هم خشونت را برای ما به ارمغان می‌آورد چناچه امروز بحران کم‌آبی باعث امنیتی شدن مسأله شده است./

پایان پیام