پایان تیتر: اهل سنت و رئیسی

۴۰۰ نفر از علما و شخصیت‌های برجسته اهل‌سنت کشور با صدور بیانیه‌ای از حجت‌الاسلام رئیسی اعلام حمایت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایان تیتر،  وحید اکبری رئیس کمیته ادیان، اقوام، مذاهب و اهل سنت ستاد انتخاباتی ایت الله رئیسی گفت: مولوی محمد اسحق مدنی، از بزرگان اهل سنت استان تهران با صفرعلی براتلو، رییس ستاد آیت الله رئیسی در تهران دیدار نمود.

اکبری ادامه داد: هدف این دیدارها حمایت اهل سنت استان تهران از آیت الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می باشد.

پایان تیتر: اهل سنت و رئیسی

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وحدت بوجودآمده در سراسر کشوردر بین اقوام و مذاهب، هم اکنون اکثر استان های محل سکونت اهل سنت،گرایش خودرا به آیت الله رئیسی به عنوان کاندیدای اصلح سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام نمودند.

در این راستا مولوی علی احمد سلامی عضو مجمع خبرگان رهبری، با تشکیل ستاد انتخاباتی در زاهدان به صورت رسمی حمایت خود را از آیت الله رئیسی اعلام نموده است و جمعی از علما و روحانیون و ائمه جمعه و جماعات اهل سنت کشور با صدور بیانیه‌ای از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کردند.

رئیس کمیته ادیان، اقوام، مذاهب و اهل سنت در پایان گفت: ۴۰۰ نفر از علما و شخصیت‌های اهل‌سنت کشور در بیانیه ای به صورت رسمی از همه برادران و خواهران اهل سنت سراسر درخواست نمودند از این سید بزرگوار حمایت کنند .

پایان تیتر: اهل سنت و رئیسی

متن این بیانیه به‌شرح زیر است:

اکنون که ملت شریف ایران بار دیگر در آستانه یک تصمیم بزرگ و تاریخی برای تعیین سرنوشت کشور در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری قرار گرفته است، با توجه به شرایط حساس داخلی  و لزوم تقویت اقتدار بین المللی ایران اسلامی، به‌تأسی از آرمانهای متعالی امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه دولتمردان به رفاه عمومی ملت به‌خصوص اقشار محروم و مستضعف جامعه و مبارزه جدی با فقر و فساد و تبعیض و نیز مطالبه ملی و عمومی برای ایجاد بسترهای مناسب اشتغال جوانان، توانمندسازی جامعه نخبگان و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در گستره جغرافیای ایران زمین، بر اساس شناخت لازمی که از توانمندی، درایت، خلوص، متانت و کارآمدی و نیک‌اندیشی جناب حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی پیدا کرده‌ایم ضمن احترام به سایر کاندیداهای محترم، ایشان را گزینه اصلح در انتخابات ریاست جمهوری پیشِ‌رو می‌دانیم.

بر همین اساس، به‌دلیل توجه ویژه و عنایت خاص جناب آقای رئیسی به همه اقوام و مذاهب ایران‌زمین در قالب قانون اساسی و حرمت‌گذاری همیشگی ایشان به برادران و خواهران اهل سنت، و نیز لزوم تغییر وضع نامناسب موجود، رهایی از رکود کمرشکن اقتصادی و بحران اشتغال به‌ویژه در مناطق محروم و مرزی، ضمن اعلام حمایت همه‌جانبه، اعلام می‌داریم آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی شایسته ریاست جمهوری اسلامی ایران است و ضمن دعوت از آحاد ملت فهیم ایران اسلامی به‌ویژه جامعه اهل سنت برای حضور گسترده در انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد، از ایشان می‌خواهیم با رأی به ایشان، تغییر بزرگ به‌نفع ملت را رقم بزنند.

شایان ذکر است حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظهر روز پنج شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ با جمعی از علمای اهل سنت کشور در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی تهران (سرچشمه) دیدار کرد..

انتهای پیام/