رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس نسبت به انتصاب دو مدیر با سابقه پرداخت تسهیلات هزارمیلیاردی به یک نفر و دارای فیش‌های حقوقی نامتعارف به جای مدیران نجومی عزل شده، خبر داد.

به گزارش پایان نیوز، الهیار ملکشاهی در توضیح فیش‌های حقوقی نامتعارف،گفت: پس از عزل افراد خاطی در این رابطه متاسفانه در دو مورد افرادی مجددا منصوب شدند که ازسابقه درخشانی برخوردار نیستند و از فیش‌های نجومی حقوق برخوردارند.

نماینده مردم کوه‌دشت درمجلس شورای اسلامی ضمن تصریح اینکه دو مدیر منصوب شده جدید در جایگاه‌های قبلی خود حقوق‌های نامتعارف دریافت می‌کردند،افزود: منتصبان جدید پیش از این از وام‌ با مبالغ بالا و با سود یک درصد نیز برای خود استفاده کرده‌اند.

 انتصاب یک مدیر که سابقه پرداخت تسهیلات هزارمیلیاردی را دارد

 وی یادآور شد:دریک مورد نیز یکی از این مدیران تازه منصوب شده، حدود هزار‌میلیارد تومان تسهیلات غیرقانونی تنها به یک فرد ارائه کرده است.

ملکشاهی ضمن تاکید براینکه انتصاب فردی به جای مدیری که به دلیل تخلف برخورداری از فیش حقوقی غیرمتعارف عزل شده با همان تخلف،نابه‌جاست گفت:دولت دراین زمینه باید توجه لازم را داشته باشد؛بنابراین انتظار می‌رود پیش از تکرار اتفاقات در انتصاب‌ها تجدیدنظر کند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در شرایطی که مشکلات ناشی از فیش‌های حقوقی در جامعه مطرح شده ،انتصاب مدیر جدید با داشتن مشکل مدیر عزل شده پذیرفتنی نیست؛از این رو پیگیر این مسئله خواهیم بود./

انتهای پیام