سخنگوی وزارت کشور گفت: فردا جلسه ای با حضور عوامل ذیربط شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران، سازمان نظام مهندسی، استانداری تهران، وزارت راه و شهرسازی، مسئولان وزارت کشور و سایر عوامل ذی‌مدخل برگزار خواهد شد.

به گزارش پایان نیوز ، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور ، ضمن ابراز تأسف و تاثر از حادثه پیش آمده در ساختمان پلاسکو اظهارداشت: از صمیم قلب، خود را در اندوه خانواده های عزیز آتش نشان های شریفی که امروز تمام هستی خود را در جهت صیانت از جان و مال هم وطنانمان ایثار کردند شریک می‌دانم.
 وی ضمن ابراز همدردی با مصدومان حادثه و همچنین عزیزانی که اسباب رزق و معیشت خود را دراین واقعه از دست داده اند، تاکید کرد تمامی دستگاه‌های متولی امداد و نجات از دقایق اولیه سانحه در محل حضور داشته و اقدامات مناسبی را تاکنون به عمل آورده اند.
سخنگوی وزارت کشور اولویت اصلی را در حال حاضر کسب اطلاع از وضعیت افرادی که در زیر آوار محبوس شده اند و نجات جان آنها دانست و تاکید کرد: عملیات آواربرداری با دقت در حال انجام است و اقدامات فنی و عملیاتی در جهت دستیابی به این عزیزان توسط عوامل امدادی بدون وقفه ادامه دارد.
وی تصریح کرد: در اجرای دستور ریاست جمهوری و حکم وزیر کشور، به موازات عملیات امداد رسانی، در حوزه ستادی نیز توسط سازمان شهرداری های کشور بررسی ابعاد حادثه آغاز گردیده و فردا جلسه ای با حضور عوامل ذیربط شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران، سازمان نظام مهندسی، استانداری تهران، وزارت راه و شهرسازی، مسئولان وزارت کشور و سایر عوامل ذی‌مدخل برگزار خواهد شد.
سامانی تأکید کرد: تا مشخص شدن وضعیت افراد محبوس در زیر آوار و انجام اقدامات لازم، مسئولان ارشد سازمان مدیریت بحران، ضمن استقرار کامل در محل، تمامی اقدامات را تحت نظر داشته و نتایج به صورت مستمر به وزیر محترم کشور و متعاقباً ریاست جمهوری گزارش می شود.
انتهای پیام/