معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ نسبت به کلیپ منتشر شده از نحوه برخورد مامور پلیس با مسافربران شخصی در خیابان میرداماد توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش پایان تیتر، سرهنگ ابوالفضل موسوی پور معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ درباره کلیپ منتشر شده از برخورد پلیس با خودروی مسافربر شخصی در خیابان میرداماد اظهار کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس راهور تهران بزرگ برخورد با متخلفان است که یکی از آنها تخلفات مسافربران شخصی می باشد.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده حاکی از همین مورد است، افزود: همکار ما تعدادی از مسافربرهای شخصی که توقف غیرمجاز داشتند را به دلیل حرکت نکردن اعمال قانون کرد و این خودرو که در کلیپ مشاهده می شود، بدون توجه به دستور پلیس و تحویل ندادن مدارک خود اقدام به فرار کرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر خودرو متوقف شده و پرونده در دادسرا در حال رسیدگی است.

سرهنگ موسوی گفت: راننده‌ مسافرکش‌های شخصی که بعضاً پلاک شهرستان هستند، عموما جا و مکان مشخصی ندارند.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه حق مسافرکشی با راننده تاکسی است افزود: مسافرکشی حقوق راننده تاکسی است و قانون به رانندگان این اجازه را داده و تابع ضوابط و مقررات خاصی هستند، اما این خودروها تابع ضوابط و مقررات خاصی نیستند و عموما مشکل ایجاد می‌کنند.

وی ادامه داد: این طرح یکی از طرح‌های جدی پلیس راهور تهران بزرگ در سال جاری است تا پایان سال ادامه خواهد داشت و ما از این مامور وظیفه شناس قدردانی کردیم و قدردان زحمات کلیه همکارانمان در پلیس راهور تهران بزرگ هستیم.

سرهنگ موسوی گفت: به مردم توصیه می کنم که با پلیس همکاری داشته باشند، که نتیجه آن امنیت و آرامش چشمگیری را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/