رئیس پلیس پایتخت از شناسایی ۲ باند سرقت مسلحانه و کشف ۵۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر خبر داد.

به گزارش پایان تیتر،  سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه طرح رعد اظهار کرد: بهشت زهرا در دو روز پنجشنبه و جمعه آخر سال به صورت ۲۴ساعته و شبانه روزی باز خواهد بود.

سردار رحیمی افزود: طی دو ماه گذشته اعضای دو باند سرقت مسلحانه در پایتخت شناسایی و دستگیر شدند که این افراد قصد سرقت از طلا فروشی‌ها، صرافی‌ها و بانک‌ها را داشتند.

وی گفت: در ۲۰ روز گذشته ۵۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف  و ۱۲۰۰ خرده فروش  موادمخدر و معتاد متجاهر دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: ۲۸۹ حکم قضایی در این طرح به مرحله اجرا در آمد و ۷۷۰ نفر از سارقان دستگیر و ۳۶ باند سرقت نیز منهدم شدند.

وی با اشاره به شناسایی ۲۱۴ دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی گفت: :در این طرح ۹۷۶۷ فقره اقلام سرقتی شهروندان کشف  و ۸۷ درصد مالباختگان شناسایی شدند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه ۹ میلیارد تومان است، تصریح کرد: ۳۷۰ نفر از سارقان در این مرحله از طرح رعد دارای سابقه و ۳۴۰ سارق اولی هستند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه: ۸۰ پرونده در بحث کالای قاچاق بررسی و ۶۳ نفر در این رابطه دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیون و ۶۴ کالای قاچاق کشف شد که ارزش مالی این اموال ۵ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به کشف ۸ قبضه سلاح جنگی و ۱۹۸ قبضه سلاح سرد در این طرح بیان کرد: ۹۱۴۵ انواع مواد محترقه و ۶۴۰ کیلوگرم اکلیل سرنگ و مواد ترکیبی ساخت موادمحترقه نیز کشف و ۵۸ نفر از توزیع‌کنندگان موادمحترقه دستگیر شدند.

سردار رحیمی با بیان اینکه شهر تهران در وقوع جرایم در کل کشور در رتبه سی ام کشور است، خاطرنشان کرد: طرح رعد پلیس پایتخت در سال ۹۸ با جدیت، حساسیت و با برطرف کردن ضعف‌های خود ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/