وی به قانون جامع پشتیبانی از ایثارگران که علی رغم ابلاغ قانونی و تصویب آن در مجلس سال ها در دولت های گذشته اجرایی نشده بود، اشاره نمود و اضافه کرد: یکی از دستاوردها و اقدام های با اهمیت فرهنگی و اجتماعی دولت در حوزه ایثارگران اجرایی شدن این قانون جامع بوده هست.
وی علاوه بر این با توجه به در پیش بودن ایام دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی خواستار سرکشی وبازدید مسئولان متفاوت دستگاه های اجرایی از جامعه ایثارگران و خانواده های معزز شهدا در این ایام گردید.
مشاور استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار اظهار کرد: خدمت حقیقی به جامعه ایثارگران در سرلوحه کار این دولت و شخص رییس جمهور قرار گرفته هست.
محمود داربام اضافه کرد: بیشتر از ۲۰ هزار و ۱۰۰ مورد سرکشی از خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران این استان ظرف چهارسال گذشته توسط مسئولین و مسئولان اجرایی استان انجام شده هست.
این جانباز ۴۵ درصدی نیز با تقدیر از دولتمردان و مسئولین اجرایی استان برای توجه و دغدغه برطرف مشکل جامعه ایثارگران اظهار کرد: گرچه مشکلات و درخواست ها در جامعه زیاد هست اما با همت و کوشش جهادی و پیروی از ولایت فقیه گذر از این گردنه های سخت ناممکن نیست.