رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک از دستگیری ۲ مرد جوان خبر داد که با جرثقیل خودرو‌های شاسی بلند را سرقت می‌کردند.

به گزارش  پایان تیتر، سرهنگ محمد غفار رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک اظهار کرد: در بررسی‌های انجام شده از سوی ماموران تجسس این کلانتری مشخص شد که پنج فقره سرقت خودرو‌های مدل بالا و شاسی بلند طی یک ماه گذشته در محدوده قلهک به صورت سریالی روی داده که این امر به شکایت مالکان این خودرو‌ها به کلانتری منجر شده است.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده از محل‌های سرقت مشخص شد سارقان با استفاده از یک دستگاه جرثقیل مرتکب این سرقت‌ها می‌شوند و ماجرا را به صورتی نشان می‌دهند که رهگذران گمان می‌کنند خودروی یکی از آن‌ها خراب شده و باید با چرثقیل حمل شود.

سرهنگ غفار تصریح کرد: اقدامات در این خصوص ادامه داشت تا این که یکشنبه شب گذشته، ماموران به یک دستگاه جرثقیل که در حال حمل یک دستگاه خودروی شاسی بلند بود مشکوک شده و با توجه به تشابه ظاهر آن با جرثقیل متهمان، به تعقیب وی پرداختند.

وی افزود: در این تعقیب و مراقبت مخفیگاه متهمان شناسایی شده و هر ۲ سارق در یک عملیات غافلگیرانه در حالی که گمان نمی‌کردند تعقیب و شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های انجام شده اظهار داشتند که مدتی است با یکدیگر اقدام به سرقت می‌کنند و انگیزه شان از این امر فروش خودرو‌های مذکور با تهیه اسناد جعلی به خریداران است.

سرهنگ غفار خاطرنشان کرد: از آنجا که این متهمان بیشتر خودرو‌هایی را به سرقت می‌بردند که در کنار خیابان پارک شده بودند، احتمال اینکه تعدادی دیگر از این دست خودرو‌ها از متهمان کشف شود، بسیار است، لذا با دستور مرجع قضایی پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده است.

انتهای پیام/