جانشین فرماندهی سپاه استان لرستان گفت: همه امکانات و نیرو‌ها برای مردم سیل زده استان لرستان بسیج شده است.

به گزارش پایان تیتر، سردار حبیب الله توکلی، جانشین فرماندهی سپاه استان لرستان ؛ درباره آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان با بیان اینکه کلیه امکانات سپاه و مردمی را تجهیز کردیم، اظهار کرد: تمام نیرو‌ها به همراه بسیج، گردان‌های بیت المقدس و امام علی (ع) سپاه در استان مشغول امدادرسانی به سیل زدگان هستند.

وی ادامه داد: تجهیزات و کمک‌های مردمی و هلال احمر پس از بارگیری در فرودگاه، از طریق بالگرد به شهرستان‌های پل دختر، معمولان و روستا‌های اطراف ارسال می‌شود.

وی به حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده استان لرستان اشاره کرد و افزود: پس از این بازدید و بررسی مشکلات و خسارات وارده به استان، تصمیم گیری برای کمک رسانی‌های دیگر انجام می‌شود.

سردار توکلی با بیان اینکه همه امکانات و کمک‌ها برای مردم و مناطق سیل زده استان در حال ارسال هستند، خاطر نشان کرد: با نظارت سپاه در فرودگاه تجهیزات و کمک‌ها را بارگیری و به کلیه شهرستان‌ها ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه غذا، آب، نان، چادر، پتو در اولویت امدادرسانی به مردم سیل زده قرار دارد و نیازمند کمک‌های مردمی هستیم، تصریح کرد: به دلیل حجم بالای تخریب امکانات هموطنان عزیز در استان، این تجهیزات و اقلام مورد نیاز بوده و هلال احمر سایر مایحتاج را تامین می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های پل دخترشهر، معمولان و روستا‌های اطراف تخریب شده است، اضافه کرد: با توجه مساعد شدن هوا در استان، آب کمی فروکش کرده و اولویت خدمات‌رسانی و رساندن تغذیه به مردم عزیز سیل زده است.

انتهای پیام/