نماینده مردم تهران گفت: اصلاح‌طلبان از رأی خود به دولت پشیمان نیستند، اما هر عیبی ببینند تذکر می‌دهند.

به گزارش پایان نیوز؛  مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر طی تذکری در صحن علنی امروز (سه‌شنبه، ۵ دی‌ماه) خطاب به پزشکیان نایب رئیس مجلس که برای ساعاتی اداره جلسه را برعهده دارد، گفت: استنباط خوبی از برخی عرایض بنده در گذشته نشده است و اعلام می‌کنم که اصلاح‌طلبان از رأی خود به دولت پشیمان شده‌اند.

وی ادامه داد: ما همچنان از دولت پشتیبانی کرده و پشیمان نیستیم اما این موضوع به معنای عدم انتقاد از دولت نیست و در مجلس منفعل نخواهیم بود و سکوت نمی‌کنیم.

کواکبیان تصریح کرد: هر بدی و عیبی که ببینیم تذکر می‌دهیم، دولت به افکار عمومی توجه کند. قطعا مجلس درباره گرانی‌های پیش‌بینی شده در بودجه مانند دولت عمل نمی‌کند، زیرا برخی نمایندگان مخالف گرانی فرآورده‌های نفتی و حتی موضوع یارانه‌ها هستند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه ما در حوزه انتخابیه خود مشکلاتی داریم، گفت: طرح سوال از آخوندی وزیر راه و شهرسازی اعلام وصول شد، مردم مظلوم در پایتخت مشکلاتی دارند که کسی به فکر آنها نیست.

وی ادامه داد: مردم در لواسانات، اوشان، درکه و سولقان در اراضی شهری دچار مشکل شده‌اند و برخی با گرفتن حکم خانه‌های آنها را خراب می‌کنند.

کواکبیان همچنین در ادامه تأکید کرد: وزارت نفت در زمان جنگ عراق توانست چاه‌های نفت را که دچار آتش‌سوزی شده بود خاموش کند، اما اکنون چاه رگ سفید دو ماه است که آتش گرفته، اما تاکنون خاموش نشده است، لذا وزارت نفت در این مورد پاسخ قانع‌کننده ارائه کند.

انتهای پیام/