نماینده سبزوار گفت: برخی از اعضای دولت همچون آقای نوبخت معتقدند که قاضی زاده مثل بچه پولدار‌ها خرج می‌کرد در حالی‌که جیب دولت خالی است.

به گزارش  پایان تیتر، حسین مقصودی نماینده سبزوار در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت گفت:  آقای رئیس جمهور فرمودند که حیف که آقای قاضی زاده رفت و این سوال بنده و مردم است و آقای نوبخت باید در این باره پاسخگو باشد.

مقصودی با بیان اینکه شکر خدا که این دولت یک نمک داشت که دکتر نمکی هم آمد!، افزود: برنامه‌های نمکی بومی نیست و به بهداشت و درمان کشور به صورت بومی‌گرایی توجه نشده است.

وی با اشاره به طرح تحول سلامت اظهار کرد: برعکس صحبت‌های رئیس جمهور، این روز‌ها مردم از طرح تحول سلامت ناراحت هستند؛ چرا که آقای قاضی زاده به این موضوع نگاهی بنیادی نداشت. در حال حاضر مردم توان پرداخت دارو‌ها را ندارند و  اجرای طرح تحول سلامت برای مردم و کشور گران شده است.

نماینده سبزوار در مجلس علت کنار رفتن  قاضی زاده را اختلافات درون دولت دانست و افزود:  برخی از اعضای دولت همچون آقای نوبخت معتقدند که قاضی زاده مثل بچه پولدار‌ها خرج می‌کرد در حالی‌که جیب دولت خالی است.

مقصودی افزود: آقای روحانی چند ده هزار میلیارد تومان بدهی به بیمارستان‌ها دارد؛ امری که بیمارستان‌ها را به سمت ورشکستی برده است. این موضوع از جمله عملکرد ضعیف دولت است. آقای نمکی با کدام اعتبار می‌خواهد بدهی بیمارستان‌ها را بپردازد؟

نماینده سبزوار  خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی همه کشور را رها کرده و فقط به شعار طرح تحول سلامت چسبیده اید؛ اقتصاد و معیشت مردم را رها کردید در حالی‌ که  تعدادی از افراد نه چندان سالم به نام خصوصی سازی، خصوصی خواری کردند.

مقصودی یادآور شد: قطعا بدون پشتیانی آقای نمکی از سوی رئیس جمهور و آقای نوبخت برنامه‌های این وزیر پیشنهادی هم به جایی نخواهد رسید.

انتهای پیام/