روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اخذ هرگونه وجه برای فعالیت های خارجی از برنامه هفتگی از دانش آموزان غیرداوطلب ممنوع کرد.

به گزارش  پایان نیوز ، مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به مطلب منتشر شده در خبرگزاری خانه ملت توضیحاتی به این خبرگزاری ارسال کرده است.

در این جوابیه که طبق قانون مطبوعات و رسانه‌ها درج می‌شود، آمده است:

مدیرعامل خبرگزاری خانه ملت

با سلام و احترام

عطف به مطلب مندرج در آن رسانه مورخ ۷/۳/۹۶ با عنوان “رعایت نشدن الگوی شهریه مدارس غیردولتی کاملا غیرقانونی است/ اجازه افزایش بی رویه شهریه ها را نخواهیم داد” عین جوابیه سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی را به اطلاع می رساند:

به استناد بند ۱۱ دستورالعمل اجرایی تعیین شهریه سال تحصیلی ۹۷-۹۶ به شماره ۲۱۸۹۶۳ مورخ ۹ اسفند ۹۵ مصوبه دومین جلسه شورای نظارت مرکزی مورخ ۲ اسفند ۹۵ به جز شهریه مصوب برنامه هفتگی (ساعات مصوب شورای عالی آموزش و پرورش و فوق برنامه) اخذ هرگونه وجهی بابت فعالیت های خارجی از برنامه هفتگی از دانش آموزان غیرداوطلب ممنوع است و برای دانش آموزان داوطلب فقط با پیشنهاد انجمن و اولیا و مربیان مدرسه، تصویب شورای تعیین شهریه شهرستان/ منطقه/ ناحیه و تایید نهایی شورای نظارت استان امکانپذیر می باشد. ضمناً در صورت عدم رعایت ضوابط و مقررات در میزان شهریه اعلام شده مطابق مواد ۳۴ و ۳۵ قانون تاسیس با متخلفین برخورد می شود./

پایان پیام