به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی پایان تیتر ، در حالتی که از اینترنت با سرعت بالا برخوردارید، چیزهای بسیاری وجود دارد که میتوان انجام داد. یعنی وقتی که در منزل هستید به راحتی  توان دارید خود را سرگرم کنید، با دوستان در سراسر جهان رابطه ایجاد کنید، امور مالی خود را مدیریت و از فروشگاه های آنلاین استفاده کنید.

فارغ از اینکه  فرهنگ استفاده از فضای سایبری مثل سایر تکنولوژی های وارداتی، از ابتدا و آنطور که باید به کشور وارد نشد و گاهی این موضوع باعث به بیراهه رفتن بعضی از اعضاء جوان شده هست و جدا از اینکه از میان گستره گسترده اینترنت، شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها من جمله موضوع هایی هست که این روزها مطبوعات و رسانه ها روی آن کلیک کرده و آن را از ابعاد متفاوت زیر بوته نقد می برند و مسئولین نیز در این باره اظهارنظرهای متفاوتی عنوان می کنند و علاوه بر این با وجودی که مکررا گفته شده اینترنت، معضلات و مشکلات مخفی بسیاری دارد که باید مسئولین و رسانه ها در آگاه سازی این مسائل کارهای بیشتری انجام دهند؛ در اینجا مواردی که امروزه زیادتر از اینترنت استفاده می گردد بیان شده هست:

پیداکردن آنلاین اطلاعات؛ با استفاده از موتورهای جست وجو، مثل گوگل، میتوان هر گونه اطلاعات که دنبال آن هستید را تنها با چند کلیک بر روی ماوس سامانه خود، آنان را پیدا کنید.

پست الکترونیک؛ فوری ترین و مطمئن ترین راه برای ارسال و دریافت پیام در شبکه اینترنت هست.

شبکه های اجتماعی؛ سایت های شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و تلگرام، یک راه ساده و راحت برای برقرار کردن رابطه با دوستان و نزدیکان می باشند.

صحبت و پیام فوری؛ اینترنت این اذن را به ما می دهد تا پیام های کوتاه را در پایین ترین زمان ممکن ارسال و دریافت کرد، در نتیجه میتوان خیلی تندتر و راحت تر از ایمیل صحبت کرد.

رسانه های آنلاین؛ میتوان با توجه به خدمات پهنای گروه با سرعت بالا و با استفاده از خدمات یوتیوب، Netflix و Hulu، فیلم ها را تماشما کرد و به موسیقی ها گوش داد.

انتهای پیام