رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون بهداشت و درمان از وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان حمایت خواهند کرد.

پایان تیتر: مجلس شورای اسلامی
مجلس شورای اسلامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایان تیتر، حسینعلی شهریاری،  با اشاره به اینکه جلسات با کابینه مورد نظر باید برگزار گردد تا بتوانیم برنامه های وزرای پیشنهادی را بشنویم، عنوان کرد : در حال حاضر نمی‌توان کابینه را قضاوت کرد و می بایست تمامی وزرای پیشنهادی برنامه های خود را تشریح کنند و از خود دفاع کنند.

وی با اشاره به اینکه صبح امروز وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان در کمیسیون حضور پیدا کردند، افزود:  ایشان برنامه های خود را به سمع حاضرین در جلسه رساندند و اعضای کمیسیون نیز مسائل خود را مطرح کردند و بنا شد کمیسیون از ایشان حمایت لازم را داشته باشند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : مشکلات حوزه سلامت تنها به وزارت بهداشت باز نمی گردد و به نوعی می توان گفت که ۳۰ درصد مشکلات حوزه سلامت به وزارت بهداشت و درمان برمی گردد و ۷۰ درصد باقی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صمت، سازمان محیط زیست، سازمان استاندارد و وزارت جهاد کشاورزی  بازمی گردد و آنها نیز دخیل هستند و بایستی  با همکاری هم و با پشتوانه رئیس دولت بتوان مشکلات حوزه سلامت را رفع کرد.

انتهای پیام/